Cmr2012 neden ağladığını bulmak gerçekten zor olabiliyor canım, öncelikle aç mı emin ol, sonra gaz, uyku.. ve burnunu sık sık serumla açmanı tavsiye ederim.. ama hiç bir sebep yokken de seninle temas etmek kucakta kalmak istiyor olabilir. Annelik sabırmış herşeyi deneyip yine de sürprizlere açık olmakmış onu anladım 🤗 Allah yardımcın olsun