Minikannesi00 Sudeuzum00 bende de kronik var nefes darlığı yapmıyor , ama geniz akıntınız çoksa ,ne yutabliyor nede çıkarabliyorsanız nefes darlığı yapar. Çünkü oraya takılıp kalıyor balgam bi garip oluyor nefes kesliyor. Öyle bişey olablrmi sizin
zerroya Sudeuzum00 ben oldum dünden beri sadece boğazda yanma gibi bişey oldu ama ağrı falan değil böyle sanki gıcık olur gibi dün akşam acile götürdü eşim majezik sprey ve pastil verdi geçti şimdi çok şükür
Minikannesi00 Sudeuzum00 peki ilaç falan kullanmıyomusun canım, ben bi yudum soğuk bişey içsem başlıyor. Kronikleşmiş artık. Doktorum bi sprey önerdi o çözüm oldu ağrılarıma . Yoksa sürekli devam eden bişey bu
zerroya Sudeuzum00 yok canım nefes darlığı yapmıyor ama balgam gibi bişey takılıyor sanki boğazıma boğaz kuruyunca tıkıyor beni belki sanada öyle oluyordur pastil iyi gelir nane çiğne bide sıcak buhar tut kovayı doldur mesela yüzüne tut sar kendini bi örtüyle falan buharı boğazına çek yumuşasın
Sudeuzum00 zerroya anladım canım cok teşekkür ederim yapıcam Allah razı olsun cok geçmiş olsun sana da ♥️