3 aylık şuan ve sadece akşam 22:30-23:00 gibi veriyorum. 4 ölçek mama 120cc. Sadece 1 kere alıyor. Mama olarak ilk aptamil kullandık daha sonra annemlere giderken mamayı yanıma almamıştım markette de eczanede de aptamil yoktu bebelac vardı mecbur ondan aldım onu da içti herhangi bir sorun yaşamadık