Aysegulisaa54 hep onu kullandik dogdugundan beri. Bi sikayetim yok,hatta bi ara bitti,doktora evde dvit var hamilelikten kalma bebege kullansam sorun olurmu dedim,pedia kullanman daha iyi olur dedi,icinde dvitden farkli bi madde varmis sanirsam,o yuzden pedia ya devam ediyorm