Hemen hemen 1bucuk aydan beri sma kullanıyordum çok memnundum ne gazı oluyordu ne zorlanıyodu içerken kakası da çok güzeldi son zamanlarda 1 hafta hep koyu yeşil ve sulu yaptı ama 2günde 1 isahla sandım doktora götürdüm ishal degil dedi alerjik olmuş dedi damla verdi barsak düzenleyici damla düzelmedi sonra eşimi yolladım eczaneye kakasını resmini gösterdi mamayı söyledi eczacı kadında demiş k bebek alerjik degil bu sma mamalar bebeklerde kabızlık oldugu zaman günde 1-2 defa verilir kabızlı söker busefr bizde hip aldık ilk doğdunda onu kullanıyordum o kabız yapınca sma geçmiştim neyse şimdi bu hipden kullanıyom içerken ağlıyo 3gündür kaka yok sma versem yine yeşil kaka yapcak sulu yapcak bide Bi arkadaş da dedi bana bu sma mamalarının Bi serisinin içergni mi ne bozmuşlar acaba omu denk geldi bana diye düşünüyorum böyle Bi sorunum yoktu sma da tamam hip mamayıda içiyo ama çok aglıyo kıyamıyom yıpratmak istemiyom çocugu da böyle Bi durumla karşılaşan var mı🤦🏻♀️