Emir123ali cnm herkesin bebegi farkli kimi mamayla besliyor dayiyor mamayi afedersin uc satate bir 150 180 cc o zaten butun gun sisiryo gunde en az bes alti kere biberon icmis oluyor bu benim dusuncem cok cevremde arkadasim var yani kimide anne sutu icer az kilosu olur saglikli olsun yeter valla hc kilo takintim olmadi meme + mama gidiyorux bizde gece iki kere mama veryorum rahat uyusun diye gunduz ful emiyor az cok yapcak bisey yok zaten 4 aydan sonra hareketleniyorlar ve kilo alimlari duryo 300 500 gram aliyorlar en fazla