minnoskizinannesi Bizim pazar gününden beri yüksek ateşimiz vardı çok şükür sabahtandır yok doktorumuz 6. Hastalıktan şüphelenmişti tahlilleri temiz çıkmıştı şuanda iştahı yok ve ishal bunlar 6. Hastalıktan mı