Kavruuukk Kızlar yarın ek gıdaya geçiş yapiyoruz 6 aylık oldik doktor önemli bilgileri söyledi ama sizlerdende fikir almak istiyorum neler yapiyoruz dikkat etmem gerekenler falan yardımcı olursaniz sevinirim
2papatya Kavruuukk benim ikizlerim de 5 aylık olacaklar kısmetse 1 hafta sonra kızlarım sadece formül mama alıyolar bende bu ay geceyim diyorum tadımlara olur mu olmaz mı nasıl başlamam lazım nelere dikkat etmem lazım🤷♀️
Kavruuukk 2papatya bize doktorumuz tuz seker yasak dedi yoğurdu marketteki günlük sütlerden yap dedi çilek alerjik meyve onu yedirme elma armut muz olabilir dedi sonra sebzelerden de patates kabak havuç onlarla baslicaz
2papatya Kavruuukk yaa tesekkür ederim bizde doktora gideceğiz fakat memlekete ailemin yanına geldim doktor arayışındayım. Yaptığım doğru mu yanlış mı bilmiyorum benim gibi olup erken tadımlara gecen varsa diye yazıyım dedim