rabia5050 benim bebeğim de öyle dün 3 aylık kontrolüne götürdüm herşeyin normal olduğunu söyledi yenidoğanlarda böyle olur dedi doktor. Arkadaşimin benim bebeğim den bir ay büyük oğlu var geçen gün gördüm kocaman burnu var Burun delikleri kocaman doğal olarak şimdiye kadar hiç nefes problemi yaşamamış, bizimkinin burnu küçücük burun delikleri küçücük. evet doğduğu günkü gibi değil ama yine de nefes almakta zorluk yaşıyor gece tıkanıyor ben bir çözüm bulamadım