mavilimorcicek41 Kızlar doğum yapalı 31 gün oldu 2 3 gün kanama olmuyosa sonradan ufak kanama oluyo başına gelen varmı normalmi haftaya pazartesi kontrolüm var o güne kadar kafama takıp düşünmeyeyim
Babyliaaila mavilimorcicek41 bende normalse dikişlerde açılma vardır diye düşünmüştüm bende öyle olmuştu ama bilemiyorum yanlış bişey söylemiyim kuzum geçmiş olsun
mavilimorcicek41 Babyliaaila sağol canım iç dikişlerimin arkasında kanama alamı var doğumdan beri bi türlü dağılmadı acaba pnun etkisimi diye düşünmeden edemiyorum