Anneler ben öğretmenim kızım 8 buçuk aylik daha hiç ayrılmadık bu aralar bana iyice bağlandı başkasına gidince ağlıyor lavaboya bile zor giriyorum 1- 2 aya okula basliycam bakici bakacak ona ama cok korkuyorum nasıl alışacak duracak diye geceleri düşünmekten uyuyamıyorum aranizda tecrübeler vardır lütfen bana fikirler verin neler yapabilirim daha kolay alismamiz için benimde bu kaygıdan kurtulmam için 😏