Herkese selamlar, 1.5 aylık bi kızım var son 2 3 gündür sabah uyandıktan sonra yaklaşık 4 saat sonra uyuyup gündüz Aralıksız 5 6 saat uyuyor kaldırmasam belki daha da uyur, emzirmek için zorluyorum ama bayağı zor oluyor sizce normal mi bu kadar uyku bu çocuğun acıkmaması mümkün değil