Deletedmom3 beni de etiketleyebilir misiniz lütfen? 🤗
bi de, benim kızım da ilk doğduğunda evimizde çok irkiliyordu. Çok korkuyordu. Yatağında uyumak istemiyordu. Sağolsun bir ablamız gelip Kuran okudu, cemaat olarak namaz kılındı ve her uykusunda Ayetel Kürsi okuduktan sonra şu duayı açıyordum
hem bebeğimi, hem beni gerçekten çok rahatlatıyordu. evimize alışmıştı ve uykuları düzene girmişti. size de faydası olur inşallah :) Slda35