Seboozeynoo Bebelac Nutrikonfor 1 numara kabızlık şikayeti olan var mı? Bir de bu bebelac biberondan neden akmıyor neden erimiyor bu mama. Bebeğim sinirleniyor.Sma yı mı tercih edersiniz yoksa bebelac mı?
Babygirlmom Seboozeynoo ben emziriyorum günde 2 kez de mama veriyorum. İlk bebelac kullandım bebekte alerji yapıyor kesinlikle önermem. Sma kullanıyorum çok memnunum
Ummu_64 Seboozeynoo bebeğim doğduğundan beri sma kullanıyorum bi ara 5. Ayda bebelac geçtim ishal yaptı geri hemen sma ya başladım.
Tugrahan Seboozeynoo sma almanı öneririm anne sütünden ilham alınmıştır dah iyi bende onu kullanıyorum.
Seboozeynoo Babygirlmom bende emziriyorum doymadığı için mama takviyesi yapıyorum sma yı kullanıyorum fakat yaşadığım yer küçük bi yer olduğu için bulamadım internetten sipariş verdim şimdilik bebelac aldım fakat biberondan akmıyor neyi yanlış yapıyorum bilemedim. Siz de ne gibi alerjik durum oluştu ?
Babygirlmom Seboozeynoo nasıl biberon dan akmıyor canım onu anlamadım ö alerjisi vücudunda kırmızılıklar çıktı bende yenidoğan için sandım ama meğerse mama dan mış
Seboozeynoo Babygirlmom biberonun deliğini tıkıyor pütür püfür kalıyor mama çalkalasam da kalıyor kaşıkla karıştırsam da kalıyor 2 gündür kullanıyorum umarım öyle birşeyle karşılaşmam
Babygirlmom Seboozeynoo her bebek farklı canım bebelactan memnun kalan da var. Belki size dokunmaz. Suyu çok soğukmu koyuyosun acaba sıcak suyla yap
Seboozeynoo Babygirlmom inşallah canım onu da denedim ilk önce kaynamaya yakın sucaklıkta suyla yapıp sonra ılıştırdım aynı oluyor 30cc ye 1 ölçek kullanmıyor muyuz onu da
Utkumm Bebelac gold kullanıyorum doğduğundan beri sütüm azdı çok memnunum bizde de gaz kabızlık vardı bu mama sayesinde düzeldi
Betulnur Seboozeynoo nutrikonfor olan genelde gazli olan bebekler icin kivami daha yumuşak normal bebelac a göre