Mickeymouse44 Merhabaa🙂Baby turco bez kullanan varmı kyllanıp memnun kalan bi çok yerde görüyorum da herkes çok güzelbyazmış hem fiyatıda çok uygun
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mickeymouse44 Baby Turco Doğal olandan memnun olan cok var, bilmiyorum yinede üstte kalsin post
Mbilgic Mickeymouse44 bu doğa dan olanı yeni çıkmıştı ozmn aldım demek amaçlı çok ince cırt cırtlı yerleri de sağlam değil . İnce olduğu için bı kaç defa taşma yapti
Mickeymouse44 balporsuguu teşekkür ederim şuan prima premium care kullanıyoruz ama cidden fiyatlar uçtu gitti
Mickeymouse44 SinyorinA hmm o zaman sıkıntı prima kullanıyorum şuan gece hiiç sızdırmıyo sabaha kadarda değiştirmiyorum
balporsuguu Mickeymouse44 bende onu kullaniyorum canim guzel ama cok pahali.Baby turcodan memnun kalirsam gunduz baby turco gece prima ile devam edicem
Gamzesizgamze Mickeymouse44 ben kullanıyorum bence sleepyden farklı değil. Hem de uygun. Aşırı bi tavsiyede bulunamam ama bence gayet iyi. Pişik, kızarıklık hiçbir şey yapmadı.
Mickeymouse44 balporsuguu evet valla bende öyle düşünüyorum yoksa primaya yetişilmez her hafta zam geliyor
Rabia_38_01 Mickeymouse44 cok memnunum ben 9 aylik şuan iki aylıktan beridir kullaniyorz bir sorun yasamadm