Ben artık tükendim tövbe bidaha dogurmam hiçbir derdi yok çünkü görmediğimiz doktor kalmadı sabah bulasigimi bile kaldiramadik sürekli onla ilgilenilmesini istiyor sürekli ağlıyor karnı tok altı temiz hiçbir sıkıntısı yok uyku akıyor gözünden ama uyumak yerine ağlıyor ne sallamak ne salıncak ne başka bişey asla uyumuyor doktorlar uyku icin bişey yapamayız diyor ben şaştım belki burda bir bilen vardır çözüm bulan bu soruna birde rica etsem kızım için Ayetel Kürsi okurmusunuz çocuğum birden böyle oldu 1 aydır devamlı ağlıyor susturana kadar canım çıkıyor şaşıyorum napacagimi artık piskoloji falan kalmadı bende ona bağırmamak için kendime zarar veriyorum etimi çiziyorum tirnaklarimla saçlarımı kopartiyorum iştahım 0 ne yemek yiyebiliyorum ne su iyice çöktüm gören hastamisin diyor ruhum çok yorgun