Selam arkadaşlar 👯♀️ Bebeğim şu an 13 aylık.. 👶 4. Aydan beri uyku düzenimiz 0 👎🏻Ne yaparsam yapayım bi düzen oluşturamadım😕 Geçenlerde arkadaşıma bu konudan dert yanıyorken bana bi tavsiyede bulundu ve bebeğime uyuması için haşhaş yedirmemi söyledi 😅 Bebeğim uyusun, uykusu düzene girsin diye 40 takla atan ben, durur muyum hiç.. önce araştırdım internetten bir zararı olur mu olmaz mı diye sonra aldım haşhaşı koydum muhallebinin içinde yedirdim yavruma 😅 4. Aydan beri ilk defa bebeğim gece saat 4 e kadar aralıksız uyudu 🤭 tabi sonra kıvrandık biraz her zamanki gibi 🤦🏻♀️, olsun buna da şükür modundayım 😅 İkinci deneme ise dün akşam oldu.. haşhaşlı irmikli muhallebi yaptım yedirdim. Gündüz pek uyumamıştı ondan mıdır bilmem( ki hiç zannetmiyorum) akşam 7 den 11 e kadar aralıksız uydu 😳11 de uyandı süt içti biraz kıvrandı ve tekrar uyudu 5.30 civarıydı tekrar süt için uyandı ben şok 😳 bebeğim normalde her saat başı uyanır ve son zamanlarda uyanıp süt içmekle kalmaz kıvranır durur ayağımda sallamamı ister 🤭 anlayacağınız sizinle bunu paylaşmak istedim denemek isteyen olur diye.. Bugun tekrar vericem haşhaş, umarım işe yarar.. Bugün de uyursa arkadaşımı teşekkür etmek için aramanın vakti gelmiş demektir 😅 Belki aranızdan deneyip bana teşekkür edecek olanlar vardır 😉🥳