Merhabalar. Kızım 3 aylık ve kızıma uyku tulumu alacağım. Lcw dan beğendim bir model 2.8 tog değeri yazıyor. İnternetten araştırdığmda 2.5 değerini gördüm hep. Bi de dışarısı için 3.5 değerini… Yatak odam şuan 20 derece kışın doğal gazı ne kadar açsam da ısınmıyor malesef😒 2.8 iyi mi 2.5 mu almalıyım yardımcı olur musunuz. Bir de kullananlar bu tulumun içine ne giydiriyorsunuz tek kat mı iki kat mıı