Bebeğim ek gıdaya geçti şimdi tadımlar falan derken artık farklı şeyler vermek istiyorum elimde verilebilecekler listesi var ay ay irmik yazıyor ama irmikli tariflerde hep bebek irmiği diye belirtiliyor. Siz hazırlarken hep bebek irmiği mi kullanıyorsunuz yoksa bakkaldan alınan normal itmekte kullanan var mı ?