edaslantrgt 2 haftalık bebeğim var. 2günde bir kaka yapıyor. barsakları hep gurul gurul. kaka yapsın diye bi kaç defa zeytin yağı verdik. süt we mama ile dewam ediyoz. bugünde yeşil kaka yaptı
psikolog-anne edaslantrgt canım, kilo alımı nasıl, tartıldı mı dogdu dogalı. O dönemde neredeyse aldıgın her bez bir miktar kaka olması gerekli diye biliyorum, karnı doyduguna emin misin
Ykt35 edaslantrgt benimde bebegim dogdugundan beri sadede 1 kere gunde 7 8 defa kaka yapti hep 2 gnde 1 doktor normal dedi gazi var canım biz bi bucuk aydir gaz cekiyorus hemde felaket karnini popoeuna zeytinyag sürun bol bol
edaslantrgt psikolog-anne aç olunca çok ağlıo. doyunca uyuo. doğduğunda 3300 dü. bir hafta sonra 3600. bugün 3850 di
psikolog-anne edaslantrgt anladım kuzu, kilo alımı iyi duruyor, ama normalde o dönemde her bez de dedigim gibi kaka olması gerekir diye biliyorum, yanlıs olmasın. Rabbim yardımcın olsun
Ykt35 edaslantrgt ah cok iyi bilirim gaz damlasi falan kullanin doktorunuza danışın bizimkinide uykusundan uyandiriyo cok zor geciyo bol masaj yap ayaklarini cektir bebege