Mickeymouse Merhaba anneler. Bebeklerinize şampuan olarak Hangi markayı kullanıyorsunuz acaba? Birde saç ve vücut şampuanı mi kullanıyorsunuz yoksa vücut icin sabun mu kullanıyorsunuz?
Mom091 Mickeymouse şampuan chicco kullanıyorım. 5-6 aylıkken egzama oldu sabunu bıraktım vücut şampuanı kullanıyorum o zamandan beri. Fakat egzama olan yeri geçmesine rağmen o bölgeyi hala şampuanla yıkıyorum😊
Mickeymouse Handeyavuz teşekkürler bende onu kullanıyorum. Elimdeki bitti yeniden alacakken yenidoğan saç ve vücut şampuanı yazdığını gördüm. Artık değişmek mi gerek diye kararsız kaldım açıkçası.
Handeyavuz Mom091 pişik kremindenn memnun kalmadık bizde malesef 😐 losyonu ve Şampuanı güzel pişik kremi fayda etmeyince sudocrem e döndük 😊
Mom091 Mickeymouse evet kurutuyor. Vücut şampuanı alın o yüzden. Yada şampuanıyla yıkayın vücudunu da
Mom091 Handeyavuz evet pişik kreminden de memnun kalmadım. Hiçbir şeyi yaramadı benim kızıma malesef😊
momyshark1 Mickeymouse sampuan olarak mustela kullaniyoruz banyo sonrasi nemlendirme icinde bioderma krem kullaniyoruz