Minigimm1 Begumkenan uykuya eğilim olur demişti ebe canim 2 saatte bir emzirirdim ben saat kurup bazen 3 ü buluyordu ama daha fazla geçmedi hiç. 3 buçuk aylikkende 3 saate çıkar gecede uyandırma kendisi uyanana kadar demişti doktorumuz
Minigimm1 Begumkenan evet canim doğru olanı o ben saat kurardım dediğim gibi işte sarılık falanda olmamıştı çok şükür