Merhaba canım anneler,
Çocuğum dokuz aylık her şey düzene oturacak diye beklerken iyice bozuluyor. Başarısız bir uyku eğitimi deneyimimiz oldu maalesef ama yine de iyi kötü uyurdu. Şimdi yatağına koyduğum an ağlıyor. Acaba gelişimsel bir şey mi bu durumu yaşayan var mi???