Masha_ Arkadaşlar ben dogum yapalı 4 buçuk ay oldu ama karnimda ara sıra sanki bisey oynuyor bebeğin tekme atışı,içinde oynayisi gibi böyle birsey yaşayan var mı?
benim-kalbim-o Masha_ Bende aynen o dönemde yaşadım bebek vardır diye düşünmedim değil yani ama adet olduktan sonra bidaha olmadı
Crn123 Masha_ bende ayni sorunlari yaşiyorum canim bende 4 ay ildu dogum yapali damarlar kendini topluyormuş
durumelegimm Masha_ bende 5 ay oldu doğum yapalı. Aynısını hissediyorum bir şey unuttuklarını bile düşündüm 🤦♀️ Adette olmadım daha. Ama normalmiş
Dilara_1393 Masha_ ara ara yaşıyorum ve az önce yine yaşadım aynısını oğlum karnındayken bu kadar titreşim hissetmiyordum bı an ikizlerdi de biri içerde mi diye düşünmeden edemedim😂
Selen21 Masha_ 3 ay olucak doğum yapalı bende böyle bişey olmadı benim rahim kendini toparlamıyor mu acaba zaten karnım kaldı benim ya hâlâ 3 4 aylık hamile gibiyim ne zaman karnım eski haline dönücek acaba
Portakal Masha_ organların hamilelikte yer değiştiriyor rahim toplandıkça onlar da eski yerlerine oturuyor