Bizde 17 sinde 11 aylik olcaz 🙏 8 disimiz var.. gel, baba, anne, mama, meme, alkis bunlar var 🙂 yemesi icmesi rahatsizligi yoksa gayet iyi, cok hareketli roket gibi emekliyo koltuklarda siraliyo ayakta durma cabasi var hep 🥰 gunduz uykularimiz 1 e dustu 1 haftadir cok zorluyor nefes aldirmiyor 🙈 Allahdan aksam erken uyuyor da bi rahata eriyorum 💕🌺 yusufemine