Defnemm22 Kızlar aranızda virüse yakalanıp bu ilacı kullanan varmı favimol diye bir ilaç bu ilaç için hiç iyi şeyler söylemiyorlar sadece boğaz ağrısı şikayeti olan biri bu ilacı kullandığında daha kötü oluyormuş aranızda kullanan varmı
Sema123- Defnemm22 canım eşim sağlık çalışanı o ilaç ilk önce biraz halsizlik yapıyormuş 3-4 güne atıyormuşsun üzerinden maksat zatürreye çevirmesin diye veriliyor o ilaç çevremizde kullanan çok var onu hatta suan dayım kullanıyor korona maalesef ki. Allahım herkese şifa versin inşallah
Helenis Defnemm22 eşimde bende kullandık yan etkisini görmedim hatta bana iyi geldi eşimde alerji yaptı o bıraktı kullanmayı
SertapHilal Ben kullanmadım sende hafif geçiriyosan boşuna kullanma çarpıntı yapıyomuş ve yan etkileri çokmuş. Emziriyosan hiç kullanma hatta