Kuzeyin_annesi5 4 aylık olmak üzere bebeğim , bi süredir bizdede aynısı oluyo ısrar ettikçe daha kötüleşiyor ağlıyo sinirleniyo. Ben kucağımda uyutup o an emziriyorum bide uyanmak üzereyken hemen alıp emziriyorum , öyle buldum çareyi başka ne yaptıysam olmadı🤷♀️ Uyurken güzel emiyo sizde öyle deneyebilirsiniz umarım çabuk atlatırsınız