Elifkadir Sacima boyasiz bakim ve kestirmeyle bakim yapmak istiyorum brezilya fonu istedm ama onermediler pek sacim cok ve elektirikleniyor fazlaca yatistirir isini gorur dedi kuaforum ama deneyen tavsiye eden var mi yada fikri olan