Merhaba! Anneler
Sorunumuz şu 4 ay 19 gunluğuz, beneğim günzüleri en az 1,5 saat bazen 2,5 saat deliksiz uyuyor emerek uyuyor ama uykuya dalmakta veya uyurken hiç sıkıntı yaşamıyor(gaz vs ) gayet rahat mızmılanmıyor uyurken en fazla 15 dk emer uyur.
Ama gece öyle değil diyelim akşam 8 de uyudu 9 uyandı ve gece saat 1 de uyuyacağız rahat bir saatten fazla meme emer ve yataga koydugumda hemen mızmızlanır uyanır. mesela koyduk yatağada bu seferde böyle elleriyle gözlerını ovuşturur gaz varmış gibi döner ve gere kendını (buarada gazını kendı cıkarıyor)(ortamda sadece gece lambası yanar loş ışık) ağlamaya başlayınca kucağa alıyorum gaz çıkarmak ıstıyorum belkı vardır yıne dıye ama gaz çıkmıyor ve ağlıyor böyle bir yerı ağrıyormusçasına kucağımdan kendını savuruyor zor sakınleştırıyorum yataga koyuyorum ve 1 saat ıcınde hemen uyanır bu kısır dongu sabah 6 ya kadar devam eder
gündüz bu kadar rahat en azından deliksiz uyurken neden geceleri bunu yapıyor