Hamileee birkaç gün önce adet sancısı gibi sancı gelmişti 2-3 kere ama düzene girmeyince umursamamıştım. Pazartesi kontrolüm vardı. Doktorum 40+4e kadar bekleyelim diyordu. 40+0 da sezeryan ya da suni sancı isteyecektim. Pazar günü sabaha karşı sancılar başladı, tam öğle ezanında kızımı kucağıma aldım 😊