Kızlar kızım 38.haftada doğdu. Su an 17+3teyiz hafta olarak. Kızımın atakları doğması gereken tarihe yani 40 haftalık doğuma göre değil de doğduğu 38 haftaya göre gidiyor. Var mı bizim gibi olan? Su an daha atağın 6.gunu olması gerekirken 20.gunu gibi. Hatta bebeğim atağa 14.5ta değil de 13.5ta girdi gibi oldu. Her bebeğin gelişimi farklı biliyorum. Sizde durumlar ne?