DuruE Selam kızlar 👋 Kızım için kışlık bir şeyler almak istiyorum da internetten şöööyle uygun fiyatlı ve kaliteli nerden alabilirim?
bitterdelisi24 VERA19 sayın moderatörm :) lcwmı ucuz :) eşim bir takım almıs 80 tl kumasıda iyi degıl :) incecik :)
bitterdelisi24 DuruE ben sımdı sana bı yer verıcem :)) ordan 100 tlye 3 takım alablırsın :)) kalıteli ayrıca.. ama alırken bebegın 6 aylıksa bir yas al kalıpları küçük
bitterdelisi24 DuruE @KubrAyhanYigit enucuzbebekmarket.. baya sıparıs verdım ben ayıptır söylemesi alıp cevremdkı ınsanlara da verdim.. kendı cocumada gydıryorum cok guzel malları asla cekmıyo