Gorkeminannesiii Selam kızlar oğlum 3.5 aylık gecenlerde civilden eşofman altı aldim 2 tane 6 9 ay şimdi giydirdim cuk diye oturdu kalıplarımi dar yada ne biliyim yeni nesil bebelerimi iri 9 12mi alicam akıl verin bana 😇😀
eymenveuras Gorkeminannesiii canım bizimde öyle valla 2 oğlum var biri 3 yaşında 5-6 yaş giyiyor diğeri 4 aylık 6-9 tam oluyo zorla 9-12 daha rahat😁 ben artık alırken 9-12 alıyorum o yüzden sadece kollar biraz uzun geliyo gerisi tam
Mircet Gorkeminannesiii bence kıyafetler küçük cidden benim kızım iki buçuk aylık 9 12 olan a101 de çıtçıtlı badileri aldım tam oldu
Gorkeminannesiii eymenveuras yaa çokta dar olsun istemiyorum olmadı 9 12 alicam bundan sonra erkek çocuğu bide dar olması sıkıntı olur gibi
Gorkeminannesiii Swtlna ne adi bu kıyafet üreticileri bidaha alalım diye dar yapıyolar bebelerde gelisiyo ya hemen küçük geliyor
Gorkeminannesiii kubraersin50 lcden yeni doğduğunda almıştım çok almadım ordan ama civilden almam daha bilerek dar yapiliyor bencee
Mehtee Gorkeminannesiii canim kiyafet uretici firmaya gore değişiyor ben h&m den alınca ogluma kendi ayindaki 62 numara bile buyuk geliyordu ama baska yerde 68 aldım oda kucuk geldi 3 aylik bizim kide oyle iride degil anlayacagin firmalardan
Gorkeminannesiii Mehtee h&mde alman firması kuzum oyüzden kaliplari geniş oluyor olmadı bidaha oraya bakarım
Ozgeruya Gorkeminannesiii benim kızım 3 buçuk aylık 3-6 giyiyor hatta gecen gun esortman takımı aldim üstü büyük geldi🙂