Merhaba kızlar 8 gün önce spinal sezerynla ikinci evladmı kucamı aldım şükürler olsun ilk 3 gün kanamam normaldi hastanedede rahim kendni toplasın diye 2 tane serum yedim eve çıkınca antibiyotik ağrı kesici derken şuan hiç kanamam yok kırmızydı pembeye döndü şuan hiç yok doktorma sordum normal dedi aynı durumu yaşayan varmı