Kids123 Cgdmltr93 ben silikon kullanıyorum çok memnunum file olanda emme az oluyor silikon olan da içine koyduğum meyvelerin daha iyi suyu çıkıyor
Leylaninannesii Cgdmltr93 silikon kullanıyoruz memnunuz öyle güzel suyunu çıkarıyor ki bitince kızıyor bir de 😂😂
Deletedmom379 Cgdmltr93 silikon kullanıyorum aşırı memnunum. Dişleri çıkınca file de yırtılma olabiliyormuş kopariyorlarmis. Ama silikonla dişlerini bile kaşiyor. Suyu da çok güzel çıkıyor