Normal bizlerin içtiği sütlerde tat olmadığı için sade istemeyebiliyorlar ama şokta ve diğer marketlerde pınar vs gibi markaların çocuk sütleri var 5 tl falan fiyatı hatırladığım kadarıyla. Ondan aldım denedim ve bebeklerin mamasında ki o aroma gibi benim bebeğim onu içince diğerine yaptığı gibi yadırgamadı sevdi ve sade yarı sulandırılmış şekilde ilk denemede onu tamamen içti mesela. Ondan deneyebilirsiniz.