ma9419 Larinaz bende şurda bekliyim 15 aylık olmak üzere ve memeye çok düşkün napıcam nasıl bıraktırcam bilmiyorum önce geceden mi gündüzden mi başlamak lazım?? Deneyimli anneler ??
Larinaz ma9419 bnmki 20 aylık hala sürekli memede.iştah sıfır.derdim o.sizinkinin iştahı nasıl?gece gündüz ayrı ayrı kesmek daha zor sanırım,ama 15 ay erken sanırım,ben 20 ayda bile kararsızım erkenmi die
ma9419 Larinaz yok bence de erken daha kesmeyi düşünmüyorum ama zamanı geldiğinde nasıl yapıcamı bilmiyorum. İştahı az evet zaten kilo alımı da yavaş ilerliyor. Bide diş dönemindeyiz o da huysuz ve daha da iştahsız yaptı