MirAlimm Benim doktorumun yazdığı da sağlık ocağının verdiği de aynı. Ki ben başka bı ilde oturuyorum kontrole gittiğimiz hastane başka ilde. Ki sağlık bakanlığı onaylı verilmiyor mu sağlık ocagindakiler. Evet şeker kötü bişey katılıyorum ama harmanlanmış şeker diye düşünüyorum. Diğer vitaminler çok pahalı. Her şey el yakıyor valla, ne yapacağımızı, ne alacağımızı şaşırdık.