Kizlar yiğenim 1 buçuk yaşında ve hiç kelime kuramıyor anne baba dede hiç birşey demiyor birşey istediği zaman aaa diye bağırıyor aile hekimi dil bağı var demiş hastaneye gidin demiş ama bu hastalıktan dolayı korkuyorlar ameliyattan falan aranızda bebeği böyle olan ve çözüm bulan var mı?