Asselimm pişik bezden olur. Bunu daha yeni keşfettim molfix iyi marka diye aldım stokladım 4-5 paket hem de 100 lü 90 lı. Ama pişik yapıyor🤷♀️ bu yüzden satıyorum bezleri bizim bebeğe iyi gelmedi. çareyi bezin içine bebek temizleme pamuğu var normal pamuk da olur ondan koymakta buldum kıpkırmızı olurdu poposu yırtına yırtına ağlardı geçti şimdi pişmiyor. Bir de mümkünse suyla yıkayın her altını temizlerken çok rahatlıyorlar.