AselAda Çok kötü hastayım grip oldum. Grip olan anneler iyileşmek için neler yaptınız? Bebeğime geçmemesi için neler yapabilirim
Sevas AselAda önce geçer dedim bişey yapmadım. Sonra biraz ağırlaştım ıhlamur felan içtim. En sonunda dahada ağırlaştım doktora gittim. Antibiyotik soğuk algınlığı ve iğne verdi.
melissrn Maske takarak emzirirsin canım ...bide bol bol sıvı tüketirsin portakal mandalina yersin c vitamini alırsın...bide ıhlamur içersin içinede evde varsa ayva çekirdeği koyarsın inşallah kısa sürede iyileşirsin Allah şifa versin
Mervebas AselAda bende hamileyken çok sık grip oldum atlattim galiba bağışıklık sistemim iyice zayiflamisti bol su icerek, c vitamini bulunan meyveleri bol yedim ve ihlamur icerek en fazla 4 gün surdurerek atlatmistim hastalığımi