Emine44 Sevgili anneler şuan 33 haftalık hamileyim ve tek ayağımda bilekten aşağı şişti diğer ayağımda birşey yok bu durumu yaşayan var mı ??? Lütfen bilgi verir misiniz inşAllah normaldir
Perilla Emine44 benim sag ayagim ayni davul gibiydi hatta dogumdan sonrada 2 aya anca gecti Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin😇
ayazasaf Emine44 tansiyonunuz var mı ? Benim yüksek tansiyon rahatsızlığım oldu gebelikte genelde sağ ayağım şişerdi yere basmakta zorlanırdım. Tuzu tamamen çıkarın zeytin tuzlu peynir dahi yemeyin ben çok çektim birde doktorunuza söyleyin
Emine44 ayazasaf çok teşekkür ederim yok dün tansiyonuma baktılar normaldi . Çok şükür tansiyon çıkmadı ama tuza dikkat et bol bol su iç dediler . Sizede geçmiş olsun