Kızlar bebeğiniz 1 aylık olana kadar kaç gr yada kilo aldı..kızım 3200 Dogdu 4 gün sonra kontrolde 2800e düşmüş dedi ilk çocuğum ben acemiydim sütüm azdı bebek memeyi tutamıyordu derken 10 gün kaybımız oldu bu sürecte geceleri 1 kez mama verdim 30 cc..Sonra sütüm artınca sadece emzirdim ve 3450 olmus kilosu doktor az dedi ama mama ver demedi önümüzdeki ay degerlendiricez dedi..siz ne dersiniz yanlış mı yapıyorum mama vermemekle acaba😔kızım halinden memnun istedikçe emziriyorum gaz dışında bi huzursuzluğu yok cok şükür size de sormak istedim uzun oldu kusura bakmayın