[silindi] Hareketlendi tutup kalkıyo ve sürekli düşüyo elimden geldiğinde müdahale ediyorum ama genelde kafasını çarpıyo bişey olurmu yaa çok yoruldum peşine koşmaktan
prenses_annesii2603 [silindi] bnde bekliyim 7 bucuk aylik kizim var kafayi vuruyiru hep yanlız bırakmıyorum ya
Mom93 [silindi] Valla aynı dertten muzdaripiz bizimki daha tutup kalkmıyor ama dönerken hızlı dönüyor takk kafa yere çarpıyor çok korkuyorum sürekli gözüm üzerinde
Yerfistigininannesi [silindi] benimki de bu aralar emeklemeyi kendi kendine oturmayı öğrenmiş habire kafa vuruyo yada sırt üstü düşüyo peşinde bende emekliyorum 😂inşallah birşey olmaz
[silindi] prenses_annesii2603 çocuk düşerek büyüycek ama ne bilim tedirgin oluyorum taze bunların kafası 😇
prenses_annesii2603 [silindi] aynen ya duse kalkıp buyucek derlrrde mubarek bizimki cok yaramaz yerinde durmuyor MasAllah