Anne sütü obez yapmaz. Bu aldığı kilolar dönmeye başlayınca dişi çıkınca hareketlenince gidecek zaten. Benim bebeğimin de fazla kilolu ama doktorum en yararlı süt ilk 6 ayda aldığı annesi sonra ek gıda vs derken sütün her ihtiyacını karşılamayacak hatta belki çocuk içmeyecek bile o yüzden verebildiğin kadar ver demişti. İlk 6 ayda ne kadar yatırım yaparsanız o kadar iyi bence yeğenim 3 bucuk doğdu 2 aylıkken 7 kiloydu diş hastalık vs derken 1 yaşında 11 kiloyu geçemedi. Her ay bu kadar kilo da alamıyorlar malum. Virüs zamanı anne sütünden ala koruma mı olur