fst
[bilinmeyen] kaç aylık benimkide homurdanıyo hep😂 ve ısırdı bi kere ama daha çok küçük 🙈 gaz yapmak için sıkmış kendini sonrasında anladım ama baya ağrttı yani cücüğüm😂😂😍😘
Gecesmom
Bizde 6 ay 7 günlüğüz 1 haftadır ne uyku ne emme ne ek gıda sürekli ağlıyoruz ve ben kucağıma aldığımda çenemi ısırıyo kolumu ısırıyo ve bildiğin acıtıyo 😂 memedeykende ısırıyo ve sürekli geri çekilip sinirlenip ağlıyo. Kesin diş eyvallah ama ne zamaaann ben yorgunluktan bayılmadan gelse bari 😂
fst
[bilinmeyen] 😂maşallah diyelim seninki baya büyümüş😊😊benimki daha 2 aylık olcak ama neden homurdanıyo bende bunu çok merak ediyorm 😬 birde bişe istetiğinde hırıltılı nefes alıp veriyo🤔 tuhaf bu çocuklar
Sevdasoylu
Benim oğlum 3 aylık ve iki haftadır ısırıyo sürekli salyası akıyor elini emiyor herkes diş geliyor diyor 🤔
Senem
[bilinmeyen] dişleri çıkmaya başlıyor olabilir canım ☺️
Gecesmom
[bilinmeyen] emmeyi bırakmaz ama iştahları yok dişleri çok zorluyo onlar ben kendimi yerine koyuyorum ne yapsa haklı çocuk diyorum 😀 aynen tırnaklarıyla kaşır gibi yapıyo tutup sıkıyo geçen gün diğer mememin ucunu yakalayıp sıktı ölüyorum sandım bugün elini öperken dudaklarımı yakaladı 😂😂 gülüyorum ama harbi canımı yakıyo. Hırstan yapıyolar hepsini o kadar belliki. Demek onları çıldırtacak kadar rqhatsızlık veriyo kuzucuklara. Biz 6. Ay kontrolümüze daha gidemedik gitsem doktora sorucam damaklarına baksın belki bizede 15 gün derde bekleriz bi umut 😀 ben bakıyorum hiçbişi görünmüyo ama ne biliyim. Ben doktorumuza mesaj attım bunları bi jel önerdi yemeklerden sonra damaklarına sür masaj yao bide ağladığında fitil ver yarım dedi. Yapıyodum bugünü daha rahat geçirdil gündüz keyifliydi daha. Ama akşam uykusuma yatırdığımdan beri 4 kez uyandı ağlıyo sürekli 😔