Hifanuur Kızım 4 aylik gecen gun tirnaklarini kesmiştim bugun baktim tirnak batmasi olmuş kipkirmizi şişmiş iki bas parmagi birden cok agladim aciyo heralde napmam lazim yaa
EsofmanliSevketHoca Hifanuur Oğlumda da oldu, ılık su ile pansuman gibi yumuşatıp lansinoh sürdüm birkaç güne geçti, birde düz kesmeye çalış tırnaklarını, bir süre dokunma uzasın o bölge, hemen hemen her bebekte oluyor korkma😉
Hifanuur EsofmanliSevketHoca bepanthol hametan sudocrem var bunlardan birini sürsem onun canı da yanıyo mudur bilemiyorun 🤷♀️😭
EsofmanliSevketHoca Hifanuur Yani benim amacım orayı biraz nemli tutmaktı, hametan olabilir o biraz daha yağlı diğerlerine göre, acımıyordur annesi üzülme ☺️
Taze_annee Benim oglum 8 aylik bizde de var bu tirnak batmasi kesmesem bile oluyor bas parmaklarinda krem surmeyi bnde deneyecegm