ebrugorgel rica ederim ne demek. Ya yorumunuzu görünce çok üzüldüm. Kendi oğlum aklıma geldi yazmadan edemedim. Belki bi faydası olur yazdıklarımın dedim. Benim oglumunda öyleydi sürekli tekrar ediyodu. Bi çıkıyordu 2 3 gün sonra geçiyordu. Aradan bi hafta geçmeden tekrar çıkıyordu. Bizde çok çektik o apse den. Allah şifa versin yavrunuza. Poposuna krem sürmeyin, nemlendirmeyin demişti bize doktor. Aklınızda bulunsun sizde kuru tutmaya çalışın. Ben bazen ılık suya oturrtuyodum oda rahatlatiyordu ama kesin çözüm değildi hiç biri de. Ihmal etmeyin ilk fırsatta gidin o bölüme. Ama direk randevu bulamayabilirsiniz özel bir bölüm olduğu için önce pediatriye muayne olmanız sonra da o bölüme yonlendirilmeniz gerekebilir. Bulunduğunuz şehirdeki hastanelerde nasıl olur bilmiyorum ama biz Ankaraya gidiyoruz orda direk muayne olmak mümkün değil. Onu bi araştırın randevunuzu öyle ayarlayın. Yada çocuk doktorunuz sizi yönlendirsin, yardımcı olsun bi şekilde. InsAllah sizde şifasını bulursunuz. Bende teşekkür ederim ayrıca güzel düşünceleriniz için. Rabbim bütün yavruların iyiliğini versin 🌸🙏🙏🙏