Arkadaşlar yorumlarınızı şimdi okudumda yeni gördüm daha doğrusu. Eğer apseniz suraklisürekli tekrarlıyorsa çocuk cerrahları pek bisey anlamıyor ondan bildikleri tek şey içini akıtmak yada antibiyotik tedavisi ve onlarda hiç bi işe yaramıyor. Boşuna çocuğun canının yandığı kaliyo ve o içtiği antibiyotikler de cabası. Size tavsiyem bi immınoloji bölümüne görünün. Muhtemelen bagisikligiyla ilgili bi sorunu var-dır. Bizimde de öyleydi çareyi biz immınoloji doktorunda bulduk. Şimdi çok şükür apsemiz çıkmıyor. Bebeğimde immün yetmezliği varmış o yüzden apse cikiyomus ve şuan tedavi görüyoruz. Sizde bi muayne olun bence