babykumpir Hepinize selamlar. Kızım 4 aylık oldu anne sütü alıyor sadece. Ayda başlayan oldu mu tadımlara? Yurt dışın da çoğu doktor 4. Ayda başlatıyormuş. Başladıysanız neler verdiniz? Bi sıkıntı oldu mu?
Deletedmom60 babykumpir bebeğim sadece mamayla besleniyor 3 ay 24 günlük şu an doktor 5. ayda başlatacağını söyledi, sadece anne sütü alıyorsa bence boş yere yormayın bebeğinizi 6. ayı bekleyin
Esmakyt babykumpir ben 4.5 aylikken baslamistim smdi 20aylik 😁 hic sorun yasamdm.iyiki erkrn baslamisim